onthechin.blogg.se

Början på början

Kategori: Allmänt

Så konstigt allting kan vara ibland.. här ligger man i sängen och lyssnar på musik, man kollar insta, kollar fb och kollar sedan insta igen i hopp om att någon lagt upp något nytt. såsom de flesta 18:åringar gör nuförtiden.
man gör ingen som helst nytta egentligen och man är helt okej med det. jag var det iaf. ända tills Tanzila skickade en snap och bad mig göra en blogg, och om ni läser det här så vet ni ju redan hur det slutade..
Att skapa en blogg är något som korsat mitt sinne förut men som aldrig riktigt hänt. dels för att jag inte har en aning om hur man gör och dels för att jag undrar vem som egentligen är intresserad av att läsa om någon annans dagliga hemskheter/kulheter (vi alla har våran beskärda del av båda..) men jag kommer att testa ett tag och funkar det så funkar det helt enkelt.
De flesta som startar blogg brukar ha en presentation ungefär vid det här skedet men eftersom jag inte förväntar mig att Katy Perry någonsin kommer läsa det här så skippar jag det. om det nu skulle vara så att någon vill lära känna mig bättre så får man ju såklart följa denna blogg så kommer det av sig självt tror jag!
 
// Joel
 
 
 
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Tanzi säger:
    2014-12-09 | 20:41:35

    AA sho

Kommentera inlägget här: