onthechin.blogg.se

bumps in the night

Kategori: Allmänt

Det här lovet, det här sista jullovet, har innehållit så sjukt mycket. Ibland under lov så får man ofta känslan av att inte ha någonting att göra, man blir uttråkad. Under det här lovet så har det varit full fart hela vägen och man har haft kul varenda sekund. 
 
Idag började dock skolan igen och det är slut på det roliga. Dags att gå tillbaka in i rutinen "Jag lever för helgerna" hehe. Bara en termin kvar nu och det börjar redan kännas. Vill inte ens tänka på hur mycket pengar som kommer gå åt haha.
 
Imorgon är det exakt en vecka kvar tills min uppkörning.. Det blir som ett litet äventyr, jag gillar att utmana mig själv och kan vara väldigt impulsiv ibland. Jag har hållt på med körkortet sedan i början av september och vill gärna ha det till våren. Så en dag bokade jag helt enkelt bara första bästa tid som fanns, ända haken som fanns var att uppkörningen och hela kalaset då skulle ske i Västervik (Varsågoda, slå upp det på kartan. kan bara säga att det ligger halvvägs ner till Kalmar haha). Detta faktum gjorde mig bara ännu mer driven att boka då jag tar varje chans jag får att äventyra. Tror ärligt talat att, om jag får som jag vill, så kommer jag inte att bo i Stockholm när jag blir äldre.
 
I alla fulla fall. Klockan 06:32 Den 15:e Januari så bär det av mot nya trakter. Jag kommer spendera ca 3h på tåget där jag förmodligen kommer plugga som ett litet as och undra vad fan det är jag gett mig in på.. 
 
Ha det!
 
// Joel
 
 
Göteborg 2014
 
 

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: